keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Ja Taas ARVOTAAN :D

Kahdenkympin raja rikottiin, wuhuu!!
Jee, hyvä TE!!

Ja sen johdosta suoritetaan taasen arvontaa kuten lupailin, kun nyt ne palkinnotkin ovat jo valmiit :)



Arvonta alkaa N-Y-T ja aikaa osallistu on 15.03.13 asti :)

Nyt tietysti kuumeisesti mietitään mitä palkinnoksi?

Niitäpä kaksi:

1. PALKINTO : edellisestäkin postauksesta tuttu Dumlemainen pussukka vetoketjulla ja PUL-vuorella



2. PALKINTO : minun tekemä frillahuivi, jonka pääsee valitsemaan kahdesta väristä



Ja entäpä tuo osallistuminen?
Tässäpä siis protokolla siihen :


  • Koska kyseessä lukijamäärästä johtuva arvonta, voivat vain lukijapaneelin jäsenet osallistua tähän arvontaan ( toki arvonnan aikanakin voit ryhtyä lukijaksi ). HUOM: Anonyymit lukijat, jätättehän yhteystietoa josta tavoittaa tarvittaessa.
  • Yhden arvan saat kommentoimalla tähän jotain ( esmes. kumman värisen huivin ottaisit arvan osuessa kohdalle )
  • Toisen arvan saat  kun kommentissasi annat kehun puolisolle, lapselle, läheiselle, tms. jostakin kivasta asiasta :)
  • Arvonta suoritetaan viikon kuluessa arvonnan umpeuduttua (viim. 22.03.13). Mikäli voittajaan ei viikossa saada yhteyttä niin suoritetaan sen palkinnon kohdalla arvonta uudestaan.
Eipä muuta kuin
ARPAONNEA KAIKILLE TASAPUOLISESTI :D
 
...ja jos lukijamäärä uusiin lukuihin nousee niin varmaan jotain lisäjuttua tulee :)...

18 kommenttia:

  1. liityin lukijaksi ja linkitän arvonnan :) arvontavoitto jos sattuis omalle kohdalle, niin haluaisin dumle -pussukan! kehut annan omalle aviomiehelle, joka on kyllä niin paras aviomies ja isä, että en tiedä mitä olen tehnyt ansaitakseni hänet :D niin, siis kaksi arpaa :)

    VastaaPoista
  2. Moikka, jos arvonnassa satun voittamaan haluaisin huivin väristä kaksi :) Kehut annan hyvälle ystävälleni Eevalle joka aina jaksaa kuunnella minua ja joka on synnyttänyt mukavan tyttären nimeltä Kati ja joka taas on synnyttänyt aaaivan ihan tytön nimeltä Aliina joka puolestaan saa minut aina hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
  3. Kahdella arvalla mukaan :). Olen hyvin yllättynyt tyttäreni taidoista käyttäytyä matkamme aikana, hän oli hyvin reipas koko reissun ajan <3!

    VastaaPoista
  4. Minäkin liityin lukijaksi, ihania nuo karkkipussukat <3. Minulla on aivan ihanat tyttäret ja aivan ihana aviomies. En ole varmaankaan ansainnut noita ihanuuksia;) kaikki ovat ehkä hippusen kyllästyneitä minun käsityö"hulluuteen" ja käsityötarvikkeiden hamstraukseen, mutta kestävät minua silti. Jos voittaisin huivin, niin lilahtava olisi niin minun värinen <3

    VastaaPoista
  5. Hei, liityin myös lukijoittesi joukkoon, tämä blogisi on mukava ja innostava :) Positiivisesta mielenlaadustasi kertoo jo se, että haluat kuulla kehuja toisen läheisistä. Eipä ole koskaan ennen tullut tuollaista kilpailutehtävää eteen :)
    Jos huivin värivalikoimaan pitäisi tehdä päätös, niin kylllä se menisi tuon 2 vaihtoehdon puolelle, vihreä kun on lempivärejäni eikä lilakaan töki.
    Toisen arpalipun haluan ehdottomasti sillä, että kehun miestäni, hän on maailman luotettavin henkilö ja on kestänyt minua jo pian 36 vuotta, hääpäivämme on huhtikuussa.

    VastaaPoista
  6. Kahdella arvalla mukana. Kehuin taas miestäni kuten joka päivä. Huivi nro 2 olisi minulle väriltään parempi.

    VastaaPoista
  7. Arvontaan kaksi arpaa :) . Kehun mun ihania lapsia. Tänään on taas naurettu niiden kanssa monta vuotta lisää. Ja on mulla ihana mieskin. Huivi nro 2. Olisi hieno.

    VastaaPoista
  8. Enstex kehut mun aivan mahtavalle tyttärelleni, Katille. Oon niin ylpeä että hän pitää tätä blogia :) Ja tietysti kehuista pääsee osalliseksi myös aivan ihana Alina. Miten tulee aina hyvälle tuulelle kun hänet näkee livenä tai jonkun valokuvan. Ja mitenkään unohtamatta hyvää ystävääni Millaa :)
    Osallistun arvontaan, tietysti :)

    VastaaPoista
  9. Huivi nro 2 on mieluisampi.

    Minäpä kehun ihanaa ystävääni, jonka kanssa taas eilen puhelimessa kiherrettiin jännityksestä, kun varattiin meille ja meidän pienille pojille risteily. Näemme välimatkan takia harvoin, mutta tosiystävän kanssa se ei haittaa. Ihanaa päästä huhtikuussa risteilemään ja viettää aikaa kunnolla yhdessä. Itse otan siis vain yhden neljästä lapsesta mukaan joten todella laatuilua sekin, kehtutaan siis samalla tuota meidän "keskimmäistäkin" kun on niin ainutlaatuisen ihana poitsu. Ihmettelee ympäröivää maailmaa ja kysyy seitsemänsataa kinkkistä kysymystä äidiltä joka päivä :)

    VastaaPoista