keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

A Beatiful Body haaste

Mami Go Go - blogissa Minttu on heittänyt ilmoille haasteen, johon sitten intouduin lähtemään mukaan, seuraten Kotikolon Emmin ja Pikkukiisken esimerkkiä :)  
Pahoittelut kuvien ja tekstin laadusta - kamera on kökkö, kuvat otettu itse ja minä en ole kirjailija ;)
Tässä siis minä olen, koko komeudessani :) Takana yksi raskaus, painoa kertyi 20kg mutta siitä huolimatta vältyin raskausarvilta, mitä nyt synnytyksessä parit tuli reisiin ja katosivatkin suht pian. Rehellisesti sanottuna mitään en tehnyt kilojen karistamiseksi ja kun neidin maailmaan tulosta oli se n. vuosi oli jäljellä enää 2kg kiloista, loppujen lopuksi ylimääräiseksi jäi yksi kilo kun verrataan painoon ennen raskautta, tosin nyt on voinut taasen pari kiloa lisää tulla ;). Imetyksen johdosta rinnat ovat edelleen pienet mutta nyt myös vähän tyhjemmät, eikä haittaa, se on vain muisto ihanasta ajasta elämässä :)

Nykyään, ja muutaman vuoden jo, olen ollut täysin sinut kroppani kanssa, aina ei ollut näin... Lyhyesti: nuoruusvuosina en kokenut muuta kuin vihaa sitä kohtaan ja kaltoin kohtelin ja lujaa. Ajan kuluessa opein enemmän ja enemmän pitämään itsestäni sellaisena kuin olen, ja hieman ennen kun neitiä aloin odottamaan koin oikein kunnon valaistumisen asian suhteen ja totesin jokaisen mutkan, kumpareen ja "löllön" olevan rakkaita osia tarinassa minun elämästäni :) Tämä osaltaan varmasti edesauttoi etten missään vaiheessa kokenut niitä raskauskiloja taakaksi vaan kannoin ne ja jättimäisen mahani ylpeydellä :)

Ilmeisesti alkuperäinen idea oli ottaa mustavalkoisia taiteellisia kuvia joten tässä myös sellainen.

4 kommenttia: